نماینده مردم اردکان تاکید نمود؛

هیچکس حق ندارد خود را معیار حق و باطل بداند


انقلاب اسلامی ایران ملهم گرفته از جامعه مهدوی و دارای پیامی عدالت محور و انسانی است



نماینده مردم اردکان در جمع مردم محله جنت آباد، با اشاره به رویدادهای ماه شعبان به عنوان "شهر النبی" ؛ توکل به خداوند تبارک و تعالی و توسل به مولودان این ماه را موجب گشایش در امور و بهره مندی از رحمت و رضوان الهی دانست و اقتدا به چهار مولود ماه شعبان و تاسی به ایمان،استقامت،توکل و اخلاص و عمل صالح این بزرگواران و معرفی ابعاد شخصیتی و بازگونمودن مجاهدت های آنها را دارای تاثیر تعیین کننده ای در حفظ و اشاعه مکتب انسان ساز اسلام برشمرد و آنرا به خصوص برای نسل جوان یک ضرورت دانست و گفت: حاکمیت دولت صالحان بر تمام کره زمین بشارت قران کریم است و اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(ع) امری ست که علمای اهل سنت و تشیع در آن هم عقیده اند ،زیرا مسئله مهدویت یک فلسفه بزرگ جهانی است.


محمدرضا تابش ادامه داد: اندیشه ای که می گوید باید دست روی دست گذاشت تا دنیا را ظلم و جور فرا گیرد و هیچ حرکت اصلاحی را برنمی تابد ، مطرود است.در مبانی فقهی ما انتظار ظهور حضرت حجت (عج) هیچ تکلیف فردی و اجتماعی را از ما ساقط نمی کند و باید برای ظهور آن حضرت شرایط را مهیا کنیم تا با استقرار حکومت جهانی ، ظلم و جور و نابرابری پایان یابد و عدالت و صلح و صفا و امنیت در جوامع بشری مستقر گردد.


وی وظیفه احاد مردم و حاکمیت در مهیاسازی شرایط برای ظهور ان حضرت را وظیفه ای سترگ دانست واز خداوند طلب توفیق نمود تا مردم شریف ایران که در برقراری انقلابی ملهم از جامعه مهدوی با بذل مال و جان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند توفیق درک ظهور آن حضرت و قرار گرفتن در زمره مواليانش را داشته باشند.


نماینده مردم اردکان، پیام انقلاب اسلامی را پیامی انساني و عدالت محور دانست و نه عدالت توزيعي؛بلكه عدالتي همه جانبه كه به اسلام و انسان عزت و عظمت مي بخشد.


وي گفت: هیچکس حق ندارد خود را معیار حق و باطل بداند و بر آن مبنا تصییق هایی را به دیگران تحمیل کند، بلکه در جامعه اسلامی، قانون ، ارزشهای انقلاب، مصالح مردم و کشور معیار هستند و نباید با بی تدبیری ها و تنگ نظریها عرصه را بر مردم تنگ نمود و موجبات بدبینی آنها را به انقلاب و خدای ناکرده اصل دین به وجود آورد.


تابش با بیان اقدامات خوب عمرانی در دوران پس از انقلاب اسلامی در سطح کشور و خصوصا در سالهای اخیر در شهرستان اردکان، شان و عظمت مردم را فراتر از آن امر دانست و گفت: مسئولان باید تمامی مساعی خود را برای خدمت به ولی نعمتان خویش ؛ مردم مصروف دارند.


وی همچنین با توجه به فدا کاری مردم جنت آباد در دوران انقلاب اسلامی، به عنایت بیشتر مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم این محله تاکید نمود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا